Too hot to handle aneb Jak jsem "omylem" sledoval reality show

21.04.2020

V mém minulém příspěvku Top 5+1 seriály z HBO Go, už jste je viděli všechny? jsem se zabýval výčtem seriálů, které jsou podle mě aktuálně ty nejlepší ve službě HBO Go. Od té doby uteklo pár dní, moje zkušební členství skončilo, a proto jsem plný dojmů vyrazil o dům dál. To nejspíš není překvapení, pokud jste četli můj článek Dnes zdarma, zítra za peníze - nabídka, která se neodmítá.

A teď jsem na Netflixu. S přítelkyní jsme si v posledních dnech vytvořili seznam seriálů z Netflixu, které chceme zhlédnout. Jedním ze seriálů na našem wishlistu byla i reality show Too hot to handle. Tu tam připsala přítelkyně poté, co na ni narazila během sledování reality show Love is blind, taky z dílny Netflixu. O Too hot to handle jsem do té doby neslyšel. Proto jsem si na filmové databázi vyhledal, o čem je. Zjistil jsem, že základní myšlenkou Too hot to handle je dát na jeden ostrov dohromady spoustu extrémně atraktivních lidí, kteří mohou vyhrát sto tisíc dolarů, pokud po celou dobu pobytu na ostrově nebudou mít sex.



Co si budeme povídat, už jsem narazil i na seriály a filmy s vyšším poselstvím. Navíc jsem nikdy nějak extra neholdoval sledování reality show. Poslední, kterou jsem viděl, byla první série českého Big Brothera, a to někdy před spoustou let. Přítelkyni jsem proto řekl, že si nemyslím, že by zrovna tohle mohl být můj šálek kávy, a že u sledování tohohle seriálu se k ní asi nepřidám.

O dva dny později jsem na ni narazil znovu. Jeden kamarád v naší skupinové konverzaci doporučoval nový seriál, který stojí za zhlédnutí. Jeho doporučení směřovalo k Too hot to handle. To jsem nečekal. Snažil jsem se proto v následujících dvou dnech moc nečíst další zprávy v téhle skupinové konverzaci, protože ke zmíněnému kamarádovi se přidali ještě další dva, kteří se taky pustili do sledování. I přes všechnu snahu jsem přemýšlel, co je na seriálu tak lákavého, že ho teď tolik lidí sleduje / má v plánu vidět. Samozřejmě kromě pohledu na ženskou část soutěžících. U toho se člověk nemůže zbavit dojmu, že velká většina, nebo všechny, jsou povoláním influencer slash model ve společnosti Instagram.



Nakonec jsem podlehl zvědavosti. Přítelkyni jsem oznámil, že se s ní přece jen na jeden díl seriálu podívám, abych si o něm udělal obraz, ale že tomu samozřejmě šanci nedávám, a myslím, že pro mě první díl bude zároveň posledním. A tak se stalo, že první seriál, který jsme s přítelkyní na Netflixu společně spustili, bylo Too hot to handle. Chudáci La casa de papel nebo The end of the f*cking world tak museli ještě chvíli počkat.

Během sledování mě, kromě ženských soutěžících, zaujal způsob, jakým moderátorka Desiree Burch komentovala dění na ostrově. Ani náhodou nejde o opatrný komentář. Soutěžící do reality show vstoupili suverénně. Na každém z nich bylo vidět, že sebevědomí jim opravdu nechybělo. Se zdravou sebekritikou už to bylo horší. O tu se jim naštěstí, aniž by to věděli, postarala právě Desiree Burch, a rozhodně netroškařila. Obyčejná reality show tím získala prvek komedie a určitou přidanou hodnotu.



Dnes, den po zhlédnutí prvního dílu, je situace tak trošku jiná, než jsem před spuštěním prvního dílu čekal. Dílů jsme viděli už šest z celkových osmi. Celou sérii jsme nakonec neviděli jen díky tomu, že je dnes pracovní den a nechtěli jsme být úplně nevyspalí. Je ale nad slunce jasné, že dneska padnou i poslední dva díly.

Reality show tedy nakonec zhlédnu celou, a to dokonce za necelé dva dny. Plusem je, že seriál můžu zhodnotit objektivněji, než kdybych hodnotil jen na základě jednoho plánovaného dílu. Co se týče jednotlivých soutěžících, na ty si určitě uděláte názor sami, pokud se pustíte do sledování seriálu. Rozhodně od nich nečekejte nekonečné filosofické úvahy o smyslu života. Alespoň ne zvlášť obsáhlé. Místo toho vám nabídnou zajímavou podívanou, doplněnou o parádní komentář moderátorky Desiree Burch. Celkově jde tedy o oddechovku o osmi dílech, o které ještě chvilku uslyšíme. Na začátku bych to rozhodně nečekal, ale určitě nemůžu říct, že by šlo o ztrátu času. A co si o Too hot to handle myslíte vy?


© 2020 Osobní blog BlogMattindex / Martin Hrubeš. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky